Ik werd gebeld door de dochter van een gepensioneerd ondernemer.
Het was de eerste week dat het coronavirus Nederland tot stilstand bracht.
Hij had een mooie kantoorruimte in Laren, die verhuurd zou worden.
Het kantoor moest worden leeggeruimd en er moesten nog veel spullen worden uitgezocht. Help!
De oud ondernemer had een kwetsbare gezondheid en zag enorm op tegen deze klus.
Dochter was al aan het mantelzorgen met boodschappen en veel geregel.
Daarnaast een druk gezin en haar eigen onderneming had het ook niet makkelijk.
In deze wonderlijke tijd.
Zo kwamen ze uit bij Gerust Geregeld.
Gelukkig hebben wij al heel veel huizen opgeruimd terwijl onze cliënt er niet bij was. Hele verhuizingen, inclusief verschepingen naar het buitenland hebben we zo geregeld.
Dit was voor ons een eenvoudige klus:
– via de telefoon hebben we steeds overlegd
– via whatsapp stuurde ik foto’s door van alles wat ik tegenkwam
– via de mail stuurden we elkaar belangrijke informatie door
– en alle privé spullen en wat onze cliënt wilde houden brachten we persoonlijk tot aan de voordeur* waarna zij het zelf konden pakken om in huis te zetten.
Het hele kantoor werd precies naar wens opgeruimd en op tijd leeg opgeleverd, terwijl we alles op afstand van onze cliënt hebben kunnen doen!
*We kunnen ook in huis bij mensen aan het werk, we houden 1,5 meter (of meer) afstand, we gebruiken indien nodig mondkapjes, hebben handschoenen bij ons en de nodige schoonmaak- en desinfectiemiddeltjes. Heel belangrijk in onze dienstverlening is dat we de rust bewaren, zorgen uit handen nemen en laten zien dat iets groots als een verhuizing ook op een geruststellende manier kan verlopen. Juist nu.